She says

Khadijah will always has something to say. Tak kira lah apa saja. Mesti. Ada je benda dia nak komen, nak tokok tambah. Tapi kalau kena kat batang hidung sendiri, diam membisu. Haha.

Yesterday lepas maghrib, Khadijah dah siap mandi semua… She went down to find her hair brush. Dah tatau berapa kali lah sikat dia tu kena ganti sebab went missing. Dah la rambut tu mmg sentiasa kena sikat, kalau tak kusut masai je :'(

Lepas dah jumpa sikat, she went up to our room to get us to comb her hair. She immediately entered the room without knocking on the door neither bagi salam. Ayah dia tegur, “adik, ayah pesan kalau nak masuk bilik ayah dengan mama… adik kena buat apa?”

“Hmmm… bagi salam”, she said.

“Ok, pegi keluar balik”, ayah replied.

She went out and close the door behind her.

“Assalamualaikummmmmmmm”, she said.

“Waalaikumussalam… Masuklah”, ayah replied.

The moment she opened the door she said, “Alhamdulillahhhh… dah takde syaitaaannnn!!!”

Mama duduk kat tepi tu tergelak habiss!

😀

Ya Allaahhh, ada-ada je awak ni dikkk!

Yelah mama fahamlah, bila kita bagi salam syaitan kan lari 😉

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *